2012-11-16

Hallu....
Vart ska jag börjar....!!!???!!!??!
Hänt mkt sen jag skrev sist...har skiljt mej ifrån mina barns pappa, flyttat till eget. Försöker gå vidare med mitt liv men de går trögt...
Ska erkänna att jag har dejtat några stycken men dom har inte passat mej elr mitt liv.....
Tindra fyller 1år snart kan inte fatta vart tiden har tagit vägen, Elias flyttar snart med sin pappa upp till Motala. Nåt som känns fruktansvärt i mitt hjärtat, nu känner man att man är vilsen i sig själv om man verkligen har gjort rätt val....vet inte om jag ska vara ärlig..
Kommer att vara som att hela världen rasar för mej när dom flyttar, och då kmr jag å Tindra stå där helt ensamma.....Ja de enda jag kan göra är att bara se på.....

Kommentarer
Postat av: null

angående detta " Ska erkänna att jag har dejtat några stycken men dom har inte passat mej elr mitt liv..... " men de är väl inte hela sanningen för du har inte levat se vad jag har på insidan!!!!!!! och ge riktigt dålig stil

2012-12-10 @ 01:08:25
Postat av: per

angående detta " Ska erkänna att jag har dejtat några stycken men dom har inte passat mej elr mitt liv..... " men de är väl inte hela sanningen för du har inte levat se vad jag har på insidan!!!!!!! och ge riktigt dålig stil

2012-12-28 @ 16:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0