Hallu

I fredags var jag och sökte till komvux omvårnadsprogrammet på distans i Tranemo, fick reda på att dom som börjar det här året får det hägre bidraget ist för 2600 nånting så får man 6500 nånting. Så det verkar ju bra. För då slipper man ju ta lån och sånt. Sen på kvällen så var det dags att jobba fick även lite goda nyheter där med men ska prata med chefen innan allt är klart eftersom dom inte var helt hundra på att jag ska vara där i sommar men dom sa även att dom var helt säkra på att det var mitt namn som chefen hade sagt. Så det känns skönt!

I lördags så var min älskling så snäll som hjälpte mej att blondera det sista av håret som var kvar. Så nu är jag blondin igen. Det känns bra nu inför sommaren att man är ljus i håret. Har även beställt silver schampoo så att det håller sig blont.



Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis till jobbet i sommar,vad skönt att kunna slippa csn-lån jag tog det när jag läste till fritidsledare och nu sitter jag här och betalar tillbaka och ser glad ut=)



Men det får nog bli en gång till att man sätter sig i skolbänken men det är svårt jämt i dagens läge.Jag har bestämt mig att jag skulle vilja jobba på dagtid så man kan umgås med Hampus mer på eftermiddagarna samt kvällarna.Vi skall kunna sova tillsammans som vi har gjort alla andra år.Men nu i sommar blir det tufft visst det kommer bara bli jobb 2-3 dagar i veckan och var 14.de helg men på veckorna blir det kvällsjobb.Och vi kommer inte sova tillsammans för då kommer han vara på ett fritids som har öppet dygnet runt så när jag har först jobbat klart kommer vi att träffas och det känns tufft att bara tänka på det..



Vad fin du e i håret,och din lilla prins e söt också



kram

2011-04-17 @ 17:54:33
URL: http://www.mammatillhampus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0