Tråkigt!!!

Satt precis och kollade på massa bilder. Kom då på att jag är en rätt tråkig människa egentligen! Nämen jag vill nästan aldrig göra nåt,vill inte ha några förändringar,villbestämma nästan allt,ingen får göra nåt utan att jag har sagt mitt! Nej! Det måste göras en förändring annars så vet jag inte vad jag ska göra!!!

Jusst nu har jag tråkigt! För min sambo är och hämtar våran bil i Tranås och lilla plutten ligger och sover!
Jag hoppas verkligen att vi kommer att åka ner till Tranemo i helgen. Annars så kommer jag att ha ihjäl någon!!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie Backe

Gumman det är inte alltid så lätt, Men det är bara att bita i det sura äpplet och låta dom andra ha sina åsikter också! Jag umgås inte med någon heller längre. För alla snackar bara massa skit, så jag är glad att jag kommer ifrån det. Kämpa på!

2010-01-20 @ 13:59:18
URL: http://Soturien.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0