Nyårsafton

Jahopp då var det sista dan på det här året. Hoppas att 2011 blir ett bättre år än det här. Händer inte så mkt idag ska bara vara hemma med min familj umgås med pappa ikväll. Han åker ju till Lerum igen imon och kommer hem på söndag. Så mkt fick man se av honom. Men det är roligt att han äntligen har träffat någon( en normal person iaf).

Var i borås igår med min man och son även min älskling Nathalie var med. Väldigt trevligt! Men fy vad det var mkt folk. Man blir så stressad när det är mkt omkring en. Köpte en cars pyjamas åt Elias och fick även en fodrad tröja/jacka av min älskade man.

Nästa år ska iaf vi bojkotta bingolotto, man vinner aldrig på det där ju. Var ett nr ifrån miljonen! Ja det hade inte suttit fel!

Hoppas att ni får ett trevligt slut på 2010 och en bra början på 2011

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-06 @ 01:30:43
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0