Hej hopp gummisnippa

Ja nu äntligen bor man här i Limmared. Min älskling Nathalie har varit här idag och jag känner på mej att hon kommer att vara här ofta. Och sen är det bara en trappa ner till min kära pappa. Livet känns helt underbart nu. Har äntligen fått iordningen här i lägenheten. Blir väldigt snyggt här vill jag lova. Nu tänkte jag att jag ska gå in på ams och kika om det finns några jobb. Vill inte inte gå på soc hela livet.

Hörs en annan dag!

PS! Nathalie våran dörr står alltid öppen. Du får komma hit hur mkt du vill! Puss älskar dej!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hihi. Jag kommer typ BO hos er! :D Älskar dig oxå. ÄNTLIGEN bor du här! Älskade och bästa vännen ♥

2010-12-05 @ 19:50:17
URL: http://noxxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0