Dagen före Julafton

Helt ärligt det känns verkligen inte som julafton imon, känns som vilken dag som helst. Ne det var faktiskt bättre förr, då kändes det iaf att det snart va jul. Det ända som är kvar är typ att man äter massa julmat och lite julklappar till dom små.

Fick papper ifrån soc och min läkare idag. Vilken tur att jag fick pengar denna månaden, var lite rädd att jag inte skulle få nåt. Och mitt läkarintyg kom oxå idag.

Ni har väl varit inne på goosa.se nu hoppas jag!!!!


God jul & Gott nytt år
önskar Familjen Möller!


Kommentarer
Postat av: Syster

Jag vill bara önska er en God Jul och Gott Nytt ÅR. Hälsa familjen och pussa på Elias ifrån oss,Puss och kram!! Din syster

2010-12-24 @ 09:49:19
URL: http://goosadesignbroderi.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0