Ska jag stanna eller gå??????

Jahopp nu har min sambo gett mej tre alternativ och jag vet inte vilket jag ska välja. Funderar hela tiden på hur jag ska göra. Jag menar jag vill inte såra någon eller bli sårad. Jag kan inte leva utan min sambo trots att vi har våra skavanker så är han min stora kärlek. Jag vill inte heller att Elias ska bli ett "skilsmässobarn" är ett själv så jag vet hur det känns när man blir större. Tårarna kommer varje gång när jag tänker på hur jag ska göra.

Jag vet ju att på ett sätt kommer jag må bättre om jag går. Men jag vill inte leva utan Tommy!!!
Hur fan ska jag kunna somna ikväll?? Har redan problem med sömnen. Detta kommer att ta kol på mej.

Och det värsta är att han verkar ju inte fatta, hur svårt detta är för mej. Jag har redan min depression att tänka på, och så kommer detta. Har tid hos min psykolog först om 2 veckor. Kommer att dö eller nåt!!!!!

Kommer med mer info senare!!!

Pösshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

LÄMNA HONOM !

2010-04-13 @ 19:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0