Blandad dag...

Imorse kom en tekniker och kollade på våran tvättmaskin som läckde vatten. Han kom fram till att det saknades en plugg i maskinen, så han fixade det. Så nu fungerar våran tvättmaskin igen.
Sen vid ett gick jag och Elias ner till stan och mötte upp Tilda & Daniel, hon köpte ett par skor till Elias som en försenad födelsedagspresent. Det va snällt av henne. Så nu ska vi öva Elias att gå med skor.
Sen gick vi hem igen, och Tommy hade kommit hem, trevligt! Han har varit och slängt massa skit på tippen hela dan så har knappt sett röken av honom.

Nu så ligger Elias och sover och gubben min kollar på hockey, och jag njuter av en lugn stund för mej själv. Men jag är så jävla sugen på fanta jusst nu, jag tror jag dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0