Anonym

Varför kommenterar man ett inlägg när man inte ens skriver vem det är????

Idag mår jag lite bättre. Jag tror jag har kommit fram till en lösning på mitt problem. Idag kommer en tekniker hit och ska kolla på våran tvättmaskin som läcker. Faan oxå! Att inget kan vara bra. Sen vid ett-tiden idag kommer min kompis Tilda och hennes son Daniel hit. Så att ungarna får leka av sig lite. Och vi kan snacka lite skit. Skulle egentligen gått till öppna förskolan idag men eftersom Tilda kommer hit så skippar jag det. Och kanske går dit på fredag ist.

Saknar min barndomsvän Nathalie som var här förra veckan. Så tomt utan henne. Älskar dej vännen!!!


Kommentarer
Postat av: Nathalie Backe

Saknar dig också jätte mycket gumman. Älskar dig, hoppas vi syns snart igen. !!!

2010-04-23 @ 13:55:34
URL: http://nathaliebacke.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0